Retourneren
JE KUNT EEN ARTIKEL ALLEEN RETOURNEREN WANNEER:
- Het artikel compleet, in ongeschonden staat en in geval van voedingssupplementen en cosmetica ongeopend is. Dit i.v.m. gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
- Het product binnen de garantietermijn defect is gegaan.
ARTIKELEN DIE NIET RETOUR GEZONDEN KUNNEN WORDEN:
- Producten die geopend zijn kunnen niet worden geretourneerd.
- Producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven kunnen niet worden geretourneerd.
RUILEN
Het omruilen van producten is niet mogelijk.
HOE KAN IK RETOURNEREN?
U kunt de onderstaande formulier invullen. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, zullen wij u een bevestiging toesturen. U krijgt het aankoopbedrag + heen verzendkosten vergoed, echter zijn de retour verzendkosten voor uw eigen rekening. Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald worden.
Retour aanvraag
KLACHTEN
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.
U kunt een email sturen naar info@diamondaesthetics.nl o.v.v. klacht. Vermeld daarbij zo specifiek mogelijk de situatie en uw ervaring.
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.